DIGITURUNDUSE JUHT ONLINE

Tahad teada, kuidas kasutada e-kaubanduse tõusust tingitud muutusi tööturul enda või äri kasuks?

Bill Gates on öelnud: ”Kui teie äri ei ole internetis, siis see ei olegi äri!” Täna kõlab see aktuaalsemalt, kui kunagi varem.  E-kaubandus teeb jätkuvalt võidukäiku ning seoses sellega on tööturul kõrgelt hinnatud inimesed, kellel on olemas head digiturunduse oskused.

Turunduse töökuulutustes on digioskus muutunud üheks elemetaarseks nõudeks ning palgatasemed ulatuvad tuhandetesse. Kõige laialdasema oskuse omandate MOST Ärikooli digiturunduse juhi kursustel ning eduka eksami korral saate tunnistuse oma oskuste tõestuseks.

Kellele kursus sobib?

Algajatele, kes soovivad omandada digiturunduse oskuseid, et olla nõutud ja hästitasustatud spetsialist tööturul.
Ettevõtjatele, kes tahavad õppida oskuslikult kasutama digiturunduse tööriistu ettevõtte müügikäibe tõstmiseks.
Turundajatele, kes tahavad arendada oma praktilisi oskusi ning teadmisi digiturunduse alal.

Digiturunduses on muutused platvormide kasutusel sagedased ning oluline roll on ajaga kaasas käia. Seetõttu oleme valinud lektoriteks inimesed, kes oma igapäevatöös:

  • tegelevad strateegilise turundusega;
  • aitavad ettevõttetel kaardistada peamised konkurentsieelised ning kaasajastada oma ärimudelid;
  • turundavad igapäevaselt Facebookis ja Instagramis.

Digiturunduse juhi kursuse lõpetanu:

✔ juhib digiturunduse projekte ja protsesse ettevõtte siseselt ning enamlevinud digiturunduskanalites;
✔ töötab välja kuluefektiivse ja eesmärgitatud digiturunduse strateegia;
✔ kasutab UNIT-ökonoomika tööriistu ja arvutab kampaaniate maksumust;
✔ määratleb oma turundusliku sihtgrupi ning defineerib väärtuspakkumised. Oskab luua USP- d (unique selling proposition);
✔ kirjutab müüvaid reklaamtekste ja loob toimivaid visuaale;
✔ mõistab Google ning sotsiaalmeedia tööpõhimõtteid ja käivitab kuluefektiivseid, sihitud reklaamikampaaniaid;
✔ analüüsib konkurente, sotsiaalmeedia ja Google kampaaniate tulemusi ning vajadusel häälestab kampaaniaid ümber;
✔ disainib ja loob ettevõtte eesmärkide täitmisele orienteeritud kodu- ja maandumislehti;
✔ loob eesmärgistatud vestlusroboteid;
✔ loob ja käivitab e-posti kampaaniaid ning automatiseerimisi;
✔ kaasab ja kasvatab sotsiaalmeedia kanalite auditooriumi ning suurendab kliendilojaalsust;

ÕPPEPROGRAMM:

1. Sissejuhatus.

MOST Technology õppekeskkonnas oma konto kasutusvõimalustega tutvumine ning andmete sisestamine.
Kodukorra kokkuleppimine.
Praktikavõimalused.
Õppekorraldus.
Programmi tutvustus.

2. Turunduse alused.

Turunduse olemus.
Turu segmenteerimine.
Sihtrühma analüüs.
Toote analüüs.
Konkurentide analüüs.

3. Unit–ökonoomika alused.

Projektipõhiste reklaamieelarvete arvutamine.
Kuidas määrata KPI-d, lähtuvalt projekti eesmärkidest?

4. Edendamise strateegia.

Veebiturunduse platvormid – koduleht, sotsiaalvõrgustikud.
Maandumislehe, kodulehe ja veebipoe eesmärgid ning erinevused.
Otsingumootorite ja sotsiaalmeedia reklaamid.
Edendamise strateegia olemus ja vajalikkus.
B2B ja B2C projektide edendamine.
Harjutus: edendamisstrateegia valimine ja kandmine mõttekaardile.

5. Kodu- ja maandumislehed. 

Kodu- ja maandumislehe erinevus.
Maandumislehe sisu, struktuur ja ülesanne.
Visuaalide ja tekstide paigutuse hea tava.
Avalehe struktuur ning tarbija jaoks prioriteetse info esitlemine.
Alamlehtede loomine vajaduspõhiselt.

6. Maandumislehe loomine lektori juhendamisel.

Sagedamini esinevad vead kodulehtedel – analüüs.
Tilda ja Wixi erinevus platvormidena ning nende võimalused.
Harjutused Wixiga (registreerimine, lehe loomine, mallid, blokid, tekstide ja fotode redigeerimine, makselingid, Facebook Pixliga sidumine ning analüüs).
Konsultatsioon ja küsimused.

7. Sotsiaalvõrgustikud.

Eesti kõige populaarsemad sotsiaalvõrgustikud.
Sotsiaalmeedia töö põhiprintsiibid ning terminid (reach ja engagement).
Ülevaade sotsiaalvõrgustike auditooriumist (Facebook ja Instagram).
Müügi- ja kuvandistrateegia erinevus ning kasutamine.
Erinevad postituse tüübid: soojendav, müüv, kaasav.
Sisuplaani väljatöötamine.

8. Praktilised ülesanded lektori juhendamisel.

Strateegia väljatöötamine, konkurendid.

9. Tekstide kirjutamine (copywriting). 

Kvaliteetse tekstiloome alused – praktilised näited.
Teksti keel, postituse struktuur.
Postitused müügiks, kommentaarideks, reklaamiks, loosimänguks, auhinnamänguks.
Üleskutse (Call To Action – CTA) kasutamine tekstides.
Harjutus – kolme postituse tüübi (soojendav, müüv, kaasav) praktiline kirjutamine.

10. Visuaalne sisu.

Digiturunduses toimivate fotode loomise reeglid.
Head ja halvad näited visuaalse sisu loomisel.
Praktilised oskused pildistamiseks (valgus, kompositsioon jne).
Erinevate rakenduste kasutamine fototöötluseks läbi praktiliste ülesannete (Canva, Perfect 365 jne).
Disainerile ja fotograafile tehnilise ülesande koostamise alused.
Legaalsed fotode ja videote allikad (väldime teadmatusest vms asjaoludel tekkivaid õigusrikkumisi).
Harjutus: pildistamine ja fototöötlus tunnis õpitu kinnistamiseks.

11. Sihitud reklaam (targeting). Teooria.

Sihitud reklaam ja selle eelised boostimise ees.
Liikluse (traffic) lehter.
Lubatud ja keelatud reklaamid sotsiaalmeedias.
Kontaktikorje (lead-magnet) ja müügipakkumine ning nende põhieesmärgid.
Reklaamtegevuses maandumislehtede kasutamine.
Erinevate turundusvalemite kasutamine (AIDA, VPRP, PAS, SVP, VPR).

12. Reklaamistrateegia väljatöötamine. Praktika.

Domeeni kinnitamine ja Facebook Pixeli installeerimine.
Sooja auditooriumi loomine Facebooki reklaamikabinetis (Ad-Manager).

13. Facebooki ja Instagrami suunatud reklaami seadistamine. Praktika.

Kahe erineva auditooriumiga reklaamikampaania seadistamine ja käivitamine.

14. Analüütika sotsiaalvõrgustikes.

Reklaamtegevuse kvaliteedi hindamine (CPC, CPA, CPM, CTR).
Reklaami eelarve hindamine.
Statistika kogumise programmid.
Mõõdikute mõjutamine ja konversiooni suurendamine.
Järelduste tegemine ja strateegia optimeerimine.

15. Google Ads. Teooria.

Google Ads ja SEO erinevus.
Google reklaamkonto: isiklik- ja ärikonto.
Õige toote valimine reklaamiks.
Display-reklaami ja otsisõna reklaami erinevus.
Õigete märksõnade leidmise viis.
Reklaamikampaania erinevad eesmärgid ning õige eesmärgi valimine.
Makseviisi seadistamine.

16. Google Ads. Praktika.

Reklaamikampaania käivitamine lektori juhendamisel.

17. Google Ads. Praktika.

Eelnevale reklaamikampaaniale uute reklaamide lisamine.

18. Automaatlehter. Teooria.
Automaatlehti loomise põhimõtted ja kasutamise eesmärk.
Automaatlehtri komponendid (tripwire, lead-magnet, toode, upsell) ning nende vajalikkus.
Automaatlehtri kasutamine müügiedendamiseks.
Sihtrühma soojendamine kasuliku sisu materjalidega.
Automaatlehtrites kasutatavad rakendused (Bothelp, Manychat, Mailchimp).
Automaatlehtri analüütika.

19. Automaatlehter. Praktika.

Automaatlehtri mõttekaardi loomine.
Toote määramine.
Tripwire’i määramine.
Lead-magnet’i tuvastamine ja ettevalmistamine.

20. Vestlusrobotid. 

Mis on vestlusrobotid ja kuidas neid kasutada ning seadistada?
Milliseid vestlusroboteid kasutatakse erinevates sotsiaalmeediakanalites?
Kuidas seadistada ning ühineda vestlusrobotit oma sotsiaalmeedia kontoga?

21. Vestlusrobotid. Praktika.

Vestlusroboti seadistamine vastavalt automaatlehtri mõttekaardile.

22. E-maili turundus. 

E-posti turunduse olemus ja eelised.
Erinevad e-posti rakendused (Sendsmaily, Mailchimp).
E-posti turunduse reeglid.
E–posti turunduse statistika lugemine.
Konto loomine e-posti rakenduses.

23. E-maili turundus. Praktika.

Kolme erineva kirja koostamine:
– tervitus;
– soojendus;
– müük.

24. Statistika ja analüüs. 

Google Analytics: lugemine, sisust arusaamine ja hinnangu andmine.
Erinevate mõõdikute mõjutamise viisid ning seeläbi konversiooni suurendamine.
Statistika kogumise rakendused.
Orgaaniline kasv ja reklaamide ulatus.
Järelduste tegemine ja selle põhjal tegevuste optimeerimine.

25. Eksamieelne konsultatsioon.

Eksamiks ettevalmistav konsultatsioon (küsimused lektorile).
Kursuste sisule põhinevate küsimustele vastamine (küsimused õpilastele).

26. Eksam.

Projekti kaitsmine.
Tagasiside andmine igale eksami sooritajale.

★★★★★

Kaire Taberland: “Liitusin kursustega, et tõsta Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri turunduse taset ja olla oma kolleegidele toeks. MOST koolitusest on olnud ääretult palju kasu, et turundus oleks terviklik tegevus.”

★★★★★

Tene Link: “MOST kursus oli väga äge. Lõpp läks järjest tõusvas tempos ning see, et veebipõhisena ning asukohast sõltumatult saab õppida on lihtsalt super. MOST kursus avas mu silmad, kui palju ma elus olen digitööde eest üle maksnud ning kui vähe teenusepakkujad on oma tööst üldse reaalselt teadnud. “

★★★★★

Reelika Bergmann: “Mulle meeldis MOST Ärikool just eelkõige lektorite soojuse ja abivalmiduse pärast. Seda oli igas loengus tunda, et meiega tahetakse päriselt tegeleda. Kõigi õpilaste tulemusi vaadati individuaalselt nende kogemuse ja arengu järgi.”

Korralduslik teave: 

  • Koolituse  kuupäevad on 09.11.2022 – 03.05.2023.
  • Koolitus toimub üks kord nädalas, kokku 26 nädalat.
  • kl .18.00-20.15.
  • Koolituskavas on arvestatud 220 akadeemilist tundi = 80 auditoorset akadeemilist tundi + 140 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.
  • Koolituse maksumus  2200 EUR.
  • Õppetunnid toimuvad  ONLINE vormis.
  • MOST Ärikool väärtustab praktilisi oskusi. Selleks on kodutööd kõik seotud reaalsete projektidega. Oma projekti puudumisel võtke ühendust MOST Kärjäärikeskusega.
  • MOST Ärikool on abiks portfoolio loomisel, konkurentsivõimelise CV koostamisel, tööintervjuuks ettevalmistamisel ning edukate lõpetajate puhul vajadusel ka töökoha leidmisel.

Koolituse õppekava: Digiturunduse juht

Kvaliteedi tagamise alused

Õppekorralduse alused ja koolitustingimused

MOST  Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Võimalik on  õppida ka individuaalse programmi alusel. Maksumus alates 40 eurost / 1 akadeemiline tund.

Lisainfo ja registreerimine aadressil most@most.ee

Telefonil: +372 5556 5149

Registreeruge koolitusele administraatori juures: