DIGITURUNDUSE JUHT ONLINE

 AMET JA UUED VÕIMALUSED!

Uuel aastakümnel Bill Gatesi väljend :”Kui teie äri ei ole Internetis, siis see ei ole äri” kõlab veelgi aktuaalsemalt. Digitaalne ruum areneb üha aktiivsemalt ja sellega on seotud uued elukutsed.

Kõige populaarsemate Interneti-elukutsete tipus on kõige tähtsam digiturundaja. Miks? Sest tänu turundaja jõupingutustele kasvab ja muutub ettevõte äratuntavaks.

Kes vajab täna digiturundajat?

Üldiselt – need kes tahavad edendada ja müüa oma toodet Internetis. Ettevõte, kes tahab edendada spetsialisti, kes teab, kuidas töötada publikuga, käivitada reklaamikampaaniaid ilma kõrge eelarvega ja pädevalt osata analüüsida analüütikat.

Neid, kellel on need oskused, ei jää kunagi ilma tööta. Ja just Sina võid olla see inimene!

Mida digiturundaja elukutse võib anda teile?

  • Sul on alati huvi oma töö vastu. Müügilehtri seaded, vaatajaskonna käitumise analüüs, reklaamistrateegiate arendamine, pidev uute ideede genereerimine – sul ei hakka kindlasti igav!
  • Sa ei ole seotud kontoriga ja saad töötada kõikjal kasvõi igas riigis maailmas.
  • Sul on võimalus valida projekte oma maitse järgi.

 Kes saab meie kursusest kasu?

  1. Algajad, kes tahavad omandada tänapäeval väga vajalikku ametit ja kes unistavad töötamisest kodus.
  2. Ettevõtjad, kes tahavad õppida, kuidas kasutada digiturunduse tööriistu.
  3. Need, kes juba omandanud turundust, kuid tahavad arendada oma teadmisi interneti alal.

Kuhu tööle minna?

Iga ettevõte Internetis on potentsiaalne tööandja digiturundajale. Kuid tööhõive vormid on  erinevad:

1. Töö vabakutselisena, st võtta sulgemiseks üksikute ülesannete projekte. Tegelikult on see ühekordne töö: sa teed seda, mille eest kohe saad ka tasu.

2. Hangi palgatud spetsialist. Sellisel juhul ei pea sa pidevalt otsima kliente, töömaht ja palk lepitakse eelnevalt kokku.

3. Loo oma online äri, sest digiturundaja teab, kuidas vahendeid targalt kasutada täitmaks äriülesandeid onlines. Oled üsna pea ettevõtja ise!

Millised on väljavaated?

-Kiire karjäär. Paar aastat võib minna,et praktikandist areneks enesekindel spetsialist.
-Mugav ajakava. Võite töötada kindla graafiku järgi või olla hõivatud osaliselt.
-Kasvuks on palju võimalusi. Digiturundajal on palju valikuvõimalusi ja ruumi loominguks.

ÕPPEPROGRAMM SISALDAB:

Koolituskava Tallinnas  : 

11.01 – 05.07.2022, kell 18.00-20.15 
Loengud toimuvad üks kord nädalas teisipäeviti online;

  1. Sissejuhatav loeng. Isiklikku kabineti ülesehitus ning selle kasutamine. Praktikakoha saaminse viisid. Õppekorraldus. Tutvumine programmiga.
  2. Turunduse alused. Sihtrühma analüüs. Konkurentide, sihtrühma ja toote analüüs.
  3. Unitökonoomika alused. Kuidas arvestada KPI. Müügilehter.
  4. Edendamise strateegia loomine. Erinevad viisid sotsiaalmeedia edendamiseks. Strateegia mõju tootele.
  5. Maandumisleht. Maandumislehepõhimõtted.
  6. Maandumislehe loomine lektori juhendamisel.
  7. Sotsiaalse võrgu sisu. Kuidas sotsvõrkude sisu eristub? Sostvõrkude sisu loomise võimalused. Sisu tüübid.
  8. Praktilised ülesandedlektori juhendamisel.
  9. Tekstide kirjutamine. Kuidas kirjutada tekste erinevatesotsiaalmeediate platvormide jaoks. Millised tekstid mõjuvad sihtrühmadele.
  10. Visuaalne sisu ja selle peamised ülesanded. Millised fotod töötavad sotsiaalmeedias. Programmid fotode töötlemiseks.
  11. Facebooki ja Instagrami reklaam. Mis on suunatud reklaam ja milleks on vaja kasutada suunatud reklaami?
  12. Reklaamistrateegia välja töötaminePeamised reeglid suunatud reklaamiseadistamisel.
  13. Facebooki ja Instagrami suunatud reklaamiseadistamine.
  14. Praktilised ülesanded lektori juhendamisel. Reklaamtegevuse analüüs ja järelduste tegemine.
  15. Google Ads peamised reeglid reklaami seadistamisel.
  16. Google Ads erinevad reklaami viisid.
  17. Google Ads reklaami seadistamine lektori juhendamiselJärelduste tegemine.
  18. Mis on automaatlehter ja milleks see on vajalik. Kuidas automaatlehtrit kasutada müügiedenduseks. 
  19. Automaat lehtri loomine lektori juhendamisel.
  20. Vestlusrobotid. Mis on vestlusrobotid ja kuidas neid kasutada ning seadistada. Milliseid vestlusroboteid kasutatakse erinevates sotsiaalmeediakanalites. Kuidas seadistada ning ühineda vestlusrobotit oma sotsmeedia kontoga.
  21. Vestlusroboti seadistamine lektori juhendamisel.
  22. E-maili turundus. Mis see on ja millistes valdkondades seda kasutatakse. E-maili turunduse peamised reeglid. Milliseid rakendusi kasutatakse Email turunduses? Kuidas vaadata statistikat Emaili turunduses?
  23. Praktilised ülesanded lektori juhendamisel.
  24. Statistika ja anlüüs. Kuidas ja milliseid numbreid jälgida statistikas ning nende abil suurendada tõhusust? Orgaaniline kasv ja reklaamide ulatus. Konversioon.
  25. Eksamieelne konsultatsioon. Eksamiks ettevalmistavatele küsimustele vastamine.
  26. Eksam. Ühine arutelu.

 

Korralduslik teave:Koolituse  kuupäevad on 11.01 – 05.07.2022 

  • 26 loengut,  kl .18.00-20.15; Loengud toimuvad 1 kord nädalas
  • Koolituskavas on arvestatud 220 akadeemilist tundi = 80 auditoorset akadeemilist tundi + 140 tundi iseseisvat tööd
  • Koolituse maksumus  2200 EUR
  • Õppetunnid toimuvad  ONLINE
  • Koolitust viivad läbi  praktiseerivad spetsialistid meie agentuuri MOST SMM AGENCY baasil;
  • Tule õppima sotsiaalmeediat MOST Ärikooli. Pakume Sulle praktikat või saad oma projekti, mis Sul parasjagu käsil on, praktikana kasutada;
  • Meie lõpetajad saavad osaleda projektis “Praktika”. See on suurepärane kogemus, mis tuleb väga kasuks;
  • Meie eesmärk on TÖÖHÕIVE. Aitame Sul luua portfelli ja leida potentsiaalne tööandja. Selleks, et kogu protsess kaasa teha, pead olema lihtsalt MOST Ärikooli vilistlane – nii lihtne see ongi;

Lisainfo ja registreerimine aadressil: most@most.ee

Telefonil: +372 555 65 149

Digiturunduse juht kursuse korraldajaks on MOST Ärikool OÜ

Koolituse õppekava

Kvaliteedi tagamise alused

Õppekorralduse alused ja koolitustingimused

MOST  Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

On võimalus õppida individuaalse programmi alusel. Maksumus alates 40 eurost/ 1 ak.t

Rohkem infot saate kooli koordinatorilt kirjutades most@most.ee või helisatdes tel. +372 555 65 149

Registreeruge koolitusele administraatori juures:

Vajutades nupu "registreeru",