INTERNETITURUNDUSE JUHT ONLINE

UUS AMET JA UUED VÕIMALUSED!

Uuel aastakümnel Bill Gatesi väljend :”Kui teie äri ei ole Internetis, siis see ei ole äri” kõlab veelgi aktuaalsemalt. Digitaalne ruum areneb üha aktiivsemalt ja sellega on seotud uued elukutsed.

Kõige populaarsemate Interneti-elukutsete tipus on kõige tähtsam internetiturundaja. Miks? Sest tänu turundaja jõupingutustele kasvab ja muutub ettevõte äratuntavaks.

Kes vajab täna Internetiturundajat?

Üldiselt – need kes tahavad edendada ja müüa oma toodet Internetis. Ettevõte, kes tahab edendada spetsialisti, kes teab, kuidas töötada publikuga, käivitada reklaamikampaaniaid ilma kõrge eelarvega ja pädevalt osata analüüsida analüütikat.

Neid, kellel on need oskused, ei jää kunagi ilma tööta. Ja just Sina võid olla see inimene!

Mida internetiturundaja elukutse võib anda teile?

  • Sul on alati huvi oma töö vastu. Müügilehtri seaded, vaatajaskonna käitumise analüüs, reklaamistrateegiate arendamine, pidev uute ideede genereerimine – sul ei hakka kindlasti igav!
  • Sa ei ole seotud kontoriga ja saad töötada kõikjal kasvõi igas riigis maailmas.
  • Sul on võimalus valida projekte oma maitse järgi.

 Kes saab meie kursusest kasu?

  1. Algajad, kes tahavad omandada tänapäeval väga vajalikku ametit ja kes unistavad töötamisest kodus.
  2. Ettevõtjad, kes tahavad õppida, kuidas kasutada Internetiturunduse tööriistu.
  3. Need, kes juba omandanud turundust, kuid tahavad arendada oma teadmisi interneti alal.

Kuhu tööle minna?

Iga ettevõte Internetis on potentsiaalne tööandja internetiturundajale. Kuid tööhõive vormid on  erinevad:

1. Töö vabakutselisena, st võtta sulgemiseks üksikute ülesannete projekte. Tegelikult on see ühekordne töö: sa teed seda, mille eest kohe saad ka tasu.

2. Hangi palgatud spetsialist. Sellisel juhul ei pea sa pidevalt otsima kliente, töömaht ja palk lepitakse eelnevalt kokku.

3. Loo oma online äri, sest Internetiturundaja teab, kuidas vahendeid targalt kasutada täitmaks äriülesandeid onlines. Oled üsna pea ettevõtja ise!

Millised on väljavaated?

-Kiire karjäär. Paar aastat võib minna,et praktikandist areneks enesekindel spetsialist.
-Mugav ajakava. Võite töötada kindla graafiku järgi või olla hõivatud osaliselt.
-Kasvuks on palju võimalusi. Internetiturundajal on palju valikuvõimalusi ja ruumi loominguks.

ÕPPEPROGRAMM SISALDAB:

Koolituskava Tallinnas  : 

08.09.2021-26.01.2022 18.00-21.00 PM;

Loengud toimuvad üks kord nädalas esmaspäeviti online;

  1. Organisatsiooniline osa: Ayotree õpikeskkonna tutvustus, kodutööde reeglid, praktika, juhendamine, kursuse lõpetamise nõuded.
  2. Turundus: sihtrühm, USP (unique selling point- unikaalne müügipakkumine), SWOT- analüüs, ABC-analüüs. Konkurentide analüüs, küsitlemine, testimine.
  3. Unitökonoomika (Unit – economics). Eesmärgid. KPI. Projekti tasuvuse arvutamine.
  4. Edutamise strateegia. Interneti-saitide ülevaade. Ühine nimetaja võrguühenduseta / veebi- Interneti-turunduse sissejuhatus.
  5. Sihtleht. Teooria. Sihtlehe ülesanded, sihtlehtede tüübid, sihtlehe struktuur, tulemuste analüüs.
  6. Maandumislehed / veebilehed. Erinevate veebilehtede ülevaade. Sissejuhatus digiturundusse.
  7. Sotsiaalmeedia ja suhtlusvõrgustikud: FB, Instagram, Youtube, VK, TikTok, LinkedIn.
  8. Sotsiaalmeedia: praktika.
  9. Copywriting: kuidas kirjutada tekste – postitused sotsiaalvõrgustikes, longreadid (saidi tekstid)  ja tootekirjeldused.
  10. Visuaalne sisu (foto + video).
  11. Suunatud reklaam. Teooria.
  12. Suunatud reklaam: Praktika.
  13. Suunatud reklaam: Praktika 2.
  14. Sotsiaalvõrgustike analüüs. ER, ER Reach, CPA, CPC, CPM, CTR.
  15. Google Ads teooria. Üldpõhimõtted, AdWords.
  16. Google Ads: Praktika.
  17. Google Ads: Praktika 2.
  18. Automaatlehter. Kohandamine. Teooria.
  19. Automaatne lehter: Praktika.
  20. Vestlusrobotid. Teooria.
  21. Vestlusrobotid. Praktika.
  22. E-posti turundus (infolehed ja sihtlehed, müügilehter).
  23. E-posti turundus: Praktika.
  24. Põhjalik analüütika.
  25. Eksamieelne konsultatsioon: küsimused ja vastused.
  26. Projekti kaitsmine / eksam.

Korralduslik teave:Koolituse  kuupäevad on 08.09.2021-23.03.2022

  • 20 loengut,  kl .18.00-21.00; 
  • Koolitus=220 akadeemilist tundi: 80 akadeemilist tundi teooriat + 140 tundi iseseisvat tööd;
  • Koolituse maksumus  2200 EUR
  • Õppetunnid toimuvad  ONLINE
  • Koolitust viivad läbi  praktiseerivad spetsialistid meie agentuuri MOST SMM AGENCY baasil;
  • Tule õppima sotsiaalmeediat MOST Ärikooli. Pakume Sulle praktikat või saad oma projekti, mis Sul parasjagu käsil on, praktikana kasutada;
  • Meie lõpetajad saavad osaleda projektis “Praktika”. See on suurepärane kogemus, mis tuleb väga kasuks;
  • Meie eesmärk on TÖÖHÕIVE. Aitame Sul luua portfelli ja leida potentsiaalne tööandja. Selleks, et kogu protsess kaasa teha, pead olema lihtsalt MOST Ärikooli vilistlane – nii lihtne see ongi;
  •  MOST  Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Lisainfo ja registreerimine aadressil: most@most.ee

Telefonil: +372 555 65 149

Selline kurs “Internetiturunduse juht” korraldab MOST Ärikool OÜ

Õppekava koolitus

Kvaliteedi tagamise alused

Õppekorralduse alused ja koolitustingimused

Taganemisõigus koolitusest

MOST  Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

On võimalus õppida individuaalse programmi alusel. Maksumus alates 40 eurost/ 1 ak.t

Rohkem infot saate kooli koordinatorilt kirjutades most@most.ee või helisatdes tel. +372 555 65 149

Registreeruge koolitusele administraatori juures:

Vajutades nupu "registreeru",