Kas e-maili turundus on surnud?


Kas e-poodi pidades piisab sotsmeediast ja Googlest või peaks kasutama ka e-maili turundust? Mitmed e-poodide pidajad on tõdenud oma kogemusest, et suurim viga mis nad (teadmatusest) teinud on oli see, et nad ei tegelenud e-mailide andmebaasi korjamise ning süsteemse meiliturunduse kasutusega.

See on viga mis võib maksta kümneid tuhandeid saamata jäänud eurosid. E-maili turundusest võib poodi tekkida ca 30% käivet, ehk see on koht, kus igaüks saab kiire arvutusega oma käibe järgi arvutada selle osa suuruse.

Toimiva e-maili turunduse taga ei ole vaid uudiskirja saatmine vaid:

  • Tervitus uutele klientidele
  • Regulaarsed kampaaniapakkumised
  • Juurdemüük pärast ostu
  • Katkenud  tellimuse meenutus
  • Tagasi ostma kutsumine
  • Segmenteerimine kliendikäitumise ja ostuajaloo põhjal

Mitut neist sa hetkel kasutad?

Veebipoe keskmine konversioonimäär on 2% ringis (kaks inimest sajast külastajast sooritab esimesel külastusel ostu) ja kui retargetingi ja e-maili turundusega ei meenuta nende vaadatud kaupu või maksmata ostukorve jookseb e-poest läbi hulganisti kliente, kes ei sorita ostu. Umbes nagu kannaks sõelaga vett, mis puhul suurem osa jookseb lihtsalt maha.

Ca 15% külastajatest on nõus  jätma oma e-maili ning sellest koguneb täiendav ostutulu. Hea e-mailiturundus töötab automatiseeritult ning teeb tööd ka siis kui sina magad või puhkad. 

E-maili turundus peaks olema iga äri lahutamatu osa

Ükski asi ei tule lihtsalt ja seetõttu on mõistlik õppida oma ala praktikutelt, kes on valmis oma kogemusi jagama ja kirjeldama ka suurimaid vigu mida tehakse.  Sinul on võimalus õppida meie lektorite õnnestumiste ja ebaõnnestumiste arvelt.

Meie lihtsate nõuannete abil õpid sa müüki suurendama. Lisaks õpetame, kuidas kirjutada head teksti ning planeerida toimiv sotsiaalmeedia sisu ning palju muudki. Tutvu lähemalt koolituskavaga klikates SIIA!