Kuidas jõulude eel oma kliente meeles pidada?

Jõulud on suurepärane aeg, et öelda aitäh oma klientidele. Miks? Sest kui ei oleks Sinu kliente, siis ei eksisteeriks ka Sinu ettevõtet. Kas peab paika? 🙂 

Seekordses blogipostituses kirjutame, kuidas jõulude eel oma kliente meeles pidada. See ei ole kohustuslik, aga kindlasti väga armas võimalus oma koostööpartneritele tänu avaldada.

MOST Ärikool on samuti tänulik kõikidele koostööpartneritele, õpilastele ja lektoritele, kes on meid sel aastal usaldanud!

Kuidas siis ikkagi oma kliente sel imelisel ajal meeles pidada?

 

– Jõulumeeleoluline üllatuspakk! 

Pakke meeldib saada igaühele, olgem ausad. Eriti, kui need saadetakse nii, et Sa ise pole asjast teadlik. Jõululik üllatuspakk ja kaasalisatud armas tänukiri hea koostöö eest tekitab kindlasti kingisaajal sooja tunde ning näitab, et tegemist on heal koostööl baseeruva kliendisuhtega. 

– Läbimõeldud ja heade soovidega kiri!

Kui üllatuspakiks aega napib, siis pole hullu – meili vahendusel või posti teel saadetud kiri on samuti väga armas viis, kuidas näidata tänu koostöö eest. Kindlasti pööra selle valmistamisele rohkem tähelepanu – näiteks loo jõuludele iseloomulik kirjapõhi, pöörates tähelepanu taustale/kirjastiilile ja sõnumile. Selleks on kindlasti abiks Sulle Canva – läbimõeldud sisu ja visuaaliga kiri  on oluline! Ja muidugi mängib rolli kasvõi meili saatmisel see, et oled kirjasaajat pidanud jõulude ajal meeles. 🙂

– Tänulik sotsiaalmeedia postitus!

Täiesti oleneb, millise ettevõttega on tegemist, aga väga armas on enda erinevates kanalites võtta aasta jõulude ajal kokku ja avaldada tänu neile, kes Sind sel teekonnal on aidanud. Miks mitte visualiseerida ning panna kõik mõtted avalikult kirja ja seeläbi mainida ka enda koostööpartnereid? 

– Kutse kliendiüritusele!

Muidugi oleneb jälle, kuivõrd suure ettevõttega tegemist on, aga tänuüritustel käia on tore ja korraldada on neid samuti põnev! Kui Sinu ettevõttes on selline asi traditsiooniks või on plaanis korraldama hakata, siis kindlasti tasub sellest osa võtta! Üks asi on klientidega suhelda töö eesmärgil, teine asi on nendega suhelda veidi vabamas vormis ja kliendiüritus on selleks suurepärane võimalus! 

Erinevad väikesed žestid tekitavad igas inimeses sooja tunde, sest et teadmine, et Sind on meeles peetud…vot see on üks hea tunne! Hea koostöö ajendiks on pidev kommunikatsioon ning jõulud on imeline aeg, et tänada kõiki osapooli tänuväärt tegude eest!

 

Head pühadeaega ja järgmise blogipostituseni!