INTERNETITURUNDUSE JUHT

UUS AMET JA UUED VÕIMALUSED!

 Kui äri pole internetis, siis ettevõtja kaotab.

Kaotab kasumis, kaotab võimalustes ja kaotab kliente.

 

Millised on variandid?

Jätkata kaotamist või turundada targalt internetis.

 

Kuidas turundada targalt internetis?

1.Oma jõududega, püüdes ühendada  reklaami äriga.

2. Asjatundja abiga, kes juhib teie äri läbi internetidžungli:

  • Seadistab veebimüügid
  • Loob ja rakendab reklaamikampaaniad ilma pööraste eelarveteta. 
  • Loeb oskuslikult analüütikat ja teeb sellest järeldused
  • Optimeerib turustuskulud  
  • toob efektiivsel moel juurde uusi kliente

 

Teadlik ettevõtja mõistab interneti turunduse väärtust ja interneti võimaluste piiratust.  Seega on tema valik enamasti asjatundlik spetsialist. 

Internetiturunduse juhi kutse annab Sulle: 
  • Tõeliste reklaamikampaaniate korraldamise ja müükide kasvu jälgimise oskuse;
  • Müügikanalite seadistamise kogemuse vastavalt sihtkliendile;
  • Võimaluse valida töökohta- töötada kodus,  teisest riigis või mujal;
  • Võimaluse teha äri maailmaturu avarustes;

ÕPPEPROGRAMM SISALDAB:

Koolituskava Tallinnas 01.11.2019-20.03.2020

  1. Sissejuhatus internetiturundusse: eesmärgid, vahendid, mõõdikud, müügikanalid 
  2. Sihtauditoorium. Kõnetada kõiki või keskenduda kindlatele inimestele. Kuidas otsida, kuidas hinnata?
  3. Konkurendid. Kohane hindamine ja häälestamine
  4. Sotsiaalmeedia – uue põlvkonna tulevik. Strateegia, sisuplaan, kommunikatsioon
  5. Facebook’i turundus
  6. Instagrami turundus
  7. Suunatud reklaam – kuidas mitte ebaõnnestuda.
  8. Suunatud reklaam – harjutamine kogenud juhendajaga
  9. Sotsiaalmeedia statistika ja analüütika
  10. Ads– põhikontseptsioonid, reeglid. Kontekstuaalne reklaam
  11. Ads– häälestamine. Harjutamine kogenud juhendajaga
  12. Ads– statistika lugemine. Kust see pärineb ja kuhu see kaob
  13. Brändimine
  14. Copywriting. Reklaam- ja turundustekside põhi sotsiaalmeedias. Kuidas ehitada üles tekstid, mis müüvad. Kreatiiv ja selle alused
  15. Jutustamine
  16. E-uudiskiri – põhikontseptsioonid
  17. E-uudiskiri – harjutamine. Harjutamine kogenud juhendajaga
  18. Internetipoe haldamine. Müügitulu suurendamine
  19. Internetiturundaja tugiressursid
  20. Projekti kaitsmine / eksam

 

Loenguid peavad MOST SMM AGENCY praktiseerivad spetsialistid.

Korralduslik teave:

  • Koolitus  kuupäevad on 01.11.2019-20.03.2020
  • Iga õppetund kestab 4 akadeemilist tundi, õhtuti 18-21; 
  • Koolitus=120 akadeemilist tundi: 80 akadeemilist tundi teooriat + 40 tundi iseseisvat tööd;
  • Koolituse maksumus  1750 eurot (või 1575  eurot MOSTi klubikaardiga);
  • Tunnid toimuvad Tallinna kesklinnas ärikoolis MOST (Laulupeo 24.) Tasuta parkimine;
  • Võimalik on tasuda kolmes osas;
  • MOST  Arikool  on Töötukassa ametlik partner;

 

Registreeruge koolitusele administraatori juures:

Telli koos koolitusega MOSTi 15-eurone klubikaart ja saa alati soodustust!

Liituge meie uudiskirjaga. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!

Liituge meie uudiskirjaga. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!



Olete liitunud uudiskirjaga.