INTERNETITURUNDUSE JUHT

 Kui  äri pole internetis, siis  see kaotab.

Kaotab   kasumi, kaotab võimalused, kaotab kliendid.

 Millised on variandid?

 Jätkata kaotamist või  minna internetti. Minna kindla kõnnaku ja kiire sammuga.

 

Seda saab teha kahel viisil:

 

  1. Oma jõududega, püüdes ühendada  reklaami äriga.
  2. Asjatundja abiga, kes juhib teie äri läbi internetidžungli:

–  seadistab veebimüügid

–  seadistab  reklaamikampaaniad ilma pööraste eelarveteta

–  loeb oskuslikult analüütikat

–  optimeerib ettevõtte kulud

–  toob juurde maksimaalse hulga uusi kliente

Kõike seda tänapäeva ärimehed mõistavad. Ja enamikul juhtudel valivad nad teise viisi – juhtida veebimüüke asjatundliku spetsialisti abiga. See elukutse on väga nõutud, sest äriajamise võimalused internetis on piiramatud.

Tõeliste reklaamikampaaniate korraldamine, müükide kasvu jälgimine, müügikanalite seadistamine veebis ja tarbijakäitumise tundmaõppimine – kas see huvitab teid?

Kas tahate kodus või  ükskõik mis riigis tööd teha?

Kas unistate huvitavatest projektidest üle terve maailma?

Internetiturundaja elukutse annab teile sellise võimaluse!

 

 

1.Sissejuhatus internetiturundusse: eesmärgid, vahendid, mõõdikud, müügikanalid

2.Sihtauditoorium. Kõnetada kõiki või keskenduda kindlatele inimestele. Kuidas otsida, kuidas hinnata?

  1. Konkurendid. Kohane hindamine ja häälestamine.
  2. Sotsiaalmeedia – uue põlvkonna tulevik. Strateegia, sisuplaan, kommunikatsioon.

5.Facebook’i turundus

6.Instagrami turundus

  1. Suunatud reklaam – kuidas mitte ebaõnnestuda.

8.Suunatud reklaam – harjutamine kogenud juhendajaga

  1. Sotsiaalmeedia statistika ja analüütika
  2. AdWords – põhikontseptsioonid, reeglid. Kontektstuaalne reklaam
  3. AdWords – häälestamine. Harjutamine kogenud juhendajaga

12.AdWords – statistika lugemine. Kust see pärineb ja kuhu see kaob.

  1. Brändimine.
  2. Copywriting. Reklaam- ja turundustekside põhi sotsiaalmeedias. Kuidas ehitada üles tekstid, mis müüvad. Kreatiiv ja selle alused.
  3. Jutustamine.

16.E-uudiskiri – põhikontseptsioonid

17.E-uudiskiri – harjutamine. Harjutamine kogenud juhendajaga.

18.lInternetipoe haldamine. Müüügitulu suurendamine.

19.Internetiturundaja tugiressursid.

  1. Projekti kaitsmine / eksam.

 

 Boonuseks saavad koolitatavad videoloengud  iseseisvaks tööks.

.Loenguid peavad MOST SMM AGENCY praktiseerivad spetsialistid.

  Korralduslik teave:

  • Koolitus (vene keeles) kuupäevad
  • Iga õppetund kestab 4 akadeemilist tundi, õhtuti 18-21; (hommikuit 10-14);
  • Koolitus=120 akadeemilist tundi: 80 akadeemilist tundi teooriat + 40 tundi iseseisvat tööd;
  • Tunnid toimuvad Tallinna kesklinnas ärikoolis MOST (Laulupeo 24.) Tasuta parkimine;
  • Võimalik on maksta 3 osas;
  • Koolituse maksumus 1450 eurot (või 1305 eurot MOSTi klubikaardiga).

Most Koolituskeskus onTöötukassa ametlik partner.

 Lisainfo ja registreerimine aadressil: most@most.ee

 Telefonil: +372 555 65 149

Registreeruge koolitusele administraatori juures:

Telli koos koolitusega MOSTi 15-eurone klubikaart ja saa alati soodustust!

Liituge meie uudiskirjadega. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!

Liituge meie uudiskirjadega. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!

Olete liitunud uudiskirjadega.