Millest lähtuda sisuloome puhul?

Kui eelmine kord rääkisime postituste ajakulust, siis seekord kirjutame, kuidas luua lugejale huvipakkuvat sisu. Sisuloome puhul on olulised eri tüüpi postitused, mida võiks sotsiaalmeedias katsetada…või siis mitte võiks, vaid see on rangelt soovituslik! 🙂 

Etteruttavalt mainime, et ka MOST Ärikoolis õpetame erinevate kirjutamis-stiilide kohta ja räägime sellest, milline sisu töötab ja milline mitte.

Rohkem saab lugeda MOST Ärikooli kursuste kohta SIIT!

Tuleme nüüd tagasi sisuloome juurde. Selleks, et lugejal oleks põnev lugeda Sinu postitusi:

 

  • Räägi enda kogemusest!

Nii palju, kui võimalik, jaga enda kogemust. Selline personaalne lähenemisviis tekitab lugejas turvalise tunde ja isegi ehk tahte toode/teenus soetada juba Sinu kogetu põhjal. Tal ei lähe vaja prooviperioodi või süvitsi uurida teenuse tagamaid – piisab sellest, et keegi on selle juba tema eest soetanud ja kombineerinud igapäevaelus tekkinud situatsioonidega ning seeläbi pööranud enda teenuse kasuks. 

  • Küsi tagasisidet!

Tagasiside küsimisel on kaks positiivset külge: saad aru, mis on Su toote/teenuse juures hea ja mis mitte ning saad saadud tagasisidet kasutada enda sotsiaalmeedia kanalites. See töötab sama hästi, kui kogemusloo jagamine – tekitab sooja ja personaalse tunde. See on lisaväärtus kõigele sellele, mis Sinu sotsiaalmeedias veel inimestele midagi pakub (blogi, aktiivne tegutsemine Instagramis ja Facebookis). 

  • Ole kursis sellega, mida konkurendid teevad!

Konkurenti ei tasu karta, maha teha ega eirata. Kui keegi tegutseb Sinuga samas valdkonnas, siis uuri ja vaata, kuidas tema endast kuvandi sotsiaalmeediasse on loonud:

– Mis meetodeid nad kasutavad?

– Kas need viisid paistavad töötavat?

Kui Sa analüüsid enda konkurente, siis saad väga selgelt aru, kas nende kasutatud võimalused võiks Sinu puhul töötada või mitte. See aitab olla Sul endaga konkreetsem ja paika panna enda tegevusplaan. Olge julge oma mugavustsoonist välja astuma!

  • Kaasa erinevaid inimesi enda tegemistesse!

Soovitame kaasata enda tegemistesse erinevaid inimesi, kellega alustada koostööd ning rääkida/kirjutada mõlemale huvipakkuval teemal. Nii palju, kui on inimesi, nii palju on ka erinevaid arvamusi. Arutelud on väga põnevad nii kuulajatele kui ka lugejatele! 

 

Meie soovitame katsetada erinevaid viise, sest sotsiaalmeedia on üha arenev suund ja täis üllatusi ning uuendusi. Loodame, et said sellest postitusest paar head ideed, kuidas edaspidi postitustele tähelepanu pöörata. Kui Sa väljatoodud punkte juba sisuloome puhul rakendad, siis meil on selle üle väga hea meel!

Järgmise blogipostituseni!