Digiturunduse täiendõpe

Digiturunduse täiendõpe sobib Sulle, kui soovid omandada uusi teadmisi ja oskusi vaid mingil kindlal teemal. Paindlik ja põhjalik koolituskava võimaldab õppimist nii algajatel kui ka neil, kes on juba varasemalt digiturundusega kokku puutunud, aga sooviks end veel arendada. 

Igat moodulit on võimalik õppida eraldi!

Sissejuhatus turundusse

See moodul annab struktureeritud ülevaate turundusest ja arusaama turunduse peamistest funktsioonidest ettevõttes. Peale mooduli läbimist oled võimeline looma digiturunduse strateegia.

3 loengut/9 akadeemilist tundi

Reklaam

Reklaami moodul annab Sulle põhiteadmised tasulise reklaami loomiseks ja tõhusaks käivitamiseks eri reklaamikanalites (Google Ads, Facebook, Instagram).

7 loengut/21 akadeemilist tundi

Sotsiaalmeediavõrgustikud

Selles moodulis omandad vajalikud teadmised  äri edendamiseks erinevate sotsiaalmeediavõrgustike kaudu. Lisaks saad selgeks töö põhimõtted sotsiaalmeedias.

3 loengut/9 akadeemilist tundi

Sisuloome

See moodul annab Sulle vajalikud teadmised sisuturunduse strateegia loomiseks ja reklaamimiseks.

2 loengut/6 akadeemilist tundi

Automaatlehtrid

See moodul õpetab Sulle, mis on müügilehter ja kuidas seda ettevõtluses rakendada. Kursuse jooksul lood ja käivitad oma esimese automaatlehtri ning automatiseerid turundust.

6 loengut/18 akadeemilist tundi

Sotsiaalmeediavõrgustike sisu

Sotsiaalmeediavõrgustike sisu moodulis õpid iseseisvalt looma sisustrateegiat, sotsiaalvõrgustike ja maandumislehtede tekste ning saad aru, kuidas teksti abil ärilisi eesmärke saavutada. Lisaks oskad luua ja kasutada digiturunduses toimivat visuaalset sisu.

3 loengut/9 akadeemilist tundi

Kas oled valmis õppima midagi uut?