Neli reklaamivõmalust mida digiturundaja peaks fookuses hoidma


Ammu on möödas need ajad kus digireklaam oli bänner mõnel portaalil või sotsiaalmeedias tasuta kuulutamine, mida kõike tehti traditsioonilisele meediale lisaks. Tänaseks võib öelda, et olukord on vastupidine, kus digitaalsus on esmajärjekorras ning traditsioonilisi kanaleid kasutatakse kuvandi kinnitamiseks ning imago loomiseks.

 

Digiturundus loob paindliku võimaluse oma toodete ja teenuste turundamiseks ja tutvustamiseks, kus reaktsiooniaeg konkurentide käikudele on lühike ning paralleelselt saab jooksutada mitut reklaami, et testida, mis kõige paremini konverteerub. Selleks, et saada maksimaalseid tulemusi on muidugimõista loogiline kasutada just makstud reklaami. 


Meie soovitatud võtted sobivad nii pisikesele ja alustavale ettevõttele aga samuti suurettevõttele. Nagu iga reklaamiga tuleb esmalt vaadata tõele näkku ning läbi mõelda oma sihtrühm ja nende jaoks sobiv lahendus ning kanal. Reklaamide puhul on edasi oluline kreatiivsus, et silma jääda ning reklaami tehniliselt korrektne seadistus.

Google ADs – otsingureklaam
Otsingureklaam võib olla üks kasulikemaid investeeringuid arvestades, et sihite juba konkreetse huviga inimesi ning tõenäosus ostuga lõpuni minemiseks on väga kõrge. On ju äärmiselt tõenäoline, et kui soovitakse osta midagi veidi keerulisemat  kui igapäevased toidukaubad vms samasse kategooriasse kuuluv  siis alustatakse just Google otsingust. Sama kehtib situatsiooni kohta kus enne ostu kogutakse infot. Viimasel puhul võib ost realiseerida läbi korrektselt edastatud info ja mugava kasutuskogemuse.
Igal juhul on Google otsingureklaami puhul oluline, et sa esmast teeks selgeks mis on antud kauba / teenuse otsingusõnad ning läbi nende jõud huvilisteni.

Eelis: Peale reklaamide seadistamist on reeglina tulemused kiirelt näha. Sihitavatel klientidel on huvi vastava teenuse või kauba vastu juba olemas ning kui suudad tabada õiged märksõnad ja luua haaravad reklaamid ning suunad lisaks ka liikluse õigele lehele on edu garanteeritud.


Google ADs – displayreklaam
Google Display võrgustik on lai ning sinna kuulub enam kui 2 miljonit erinevat veebisaiti ja rakendust. See annab hea võimaluse tutvustada oma tooteid ja teenuseid laiemale sihtgrupile. Siinjuures on aga äärmiselt oluline sihtrühmade loomise juures olla täpne, sest mitte kõik inimesed maailmas ei ole huvitatud su tooetest ja teenustest. Seega on oluline leida üles just need õiged ke svõiks saada kohe või tulevikus sinu klientideks. Kindlasti tasub ka kohe plaani sisse kirjutada retargeting.

Eelis: Tänu laiemale auditooriumile on antud kanal hea brändi tuntuse kasvatamiseks ning ka mõõduka eelarve puhul on võimalik saavutada märkimisväärseid tulemusi.

Youtube reklaamid

Kaasaegne tarbimiskogemus soosib aina enam videoformaate ning liikuv pilt on tõhusam kui artikkel või pilt. Populaarsuselt teine otsingumootor maailmas on Youtube ning see on põhjus, miks sa peaks kaaluma just selle kanali lisamist oma turunduskavale. Liaks otsestele reklaamklippidele tasuks ettevõtel toota ka videotutvustusi, videoseminare, tootevideoid ja how-to tüüpi sisu.

Eelis: Videot on lihtne ja mugav tarbida ning just seda peaks me tarbijale mõeldes silmas pidama. Õige kampaania tüüp ja oskuslikult valitud sihtrühm loovad sulle head võimalused potentsiaalsete klientidega sideme loomiseks ja brändi ehitamiseks ning tugevdamiseks. 

 

Waze kaardirakenduse reklaamid
Kas soovid erineda paljudest konkurentidest ja teha midagi sellist, mida Eestis väga veel ei ole avastatud ega tehta? Waze võimalusi tasuks kasutada ka siis, kui sul palju füüsilisi asukohti ning nendesse klientide juhatamine on sinu jaoks ärikriitiline. Waze on paljude inimeste igapäevasõitude lahutamatu osa ning tema populaarsus kasvab järjest. Waze reklaamitööriistad annavad lisaks füüsilise asukoha kuvamisele kasutaja sõidutrajektooril ka võimaluse kuvada sooduspakkumisi jmsolulist infot.

Eelis: Suure tõenäosusega ei ole sinu konkurendid veel Waze kasutusele võtnud ning läbi eristumise kasvatad oma brändi tuntust.


Kokkuvõte
Iga kanal on mõeldud erinevas ostufaasis olevale kliendile ning parima tulemuse saad mitme kanali paralleelsel kasutamisel. Kui huvi ning usk on olemas digireklaami vastu aga puuduvad konkreetsed oskused, siis vaata üle MOST Ärikooli õppekava ja vali omale sobiv kursus.
Kursuste kavani jõuad klikates SIIA!