SOTSIAALMEEDIA SPETSIALIST
Omad äri või otsid uusi väljakutseid tööturul?
Pane ennast kirja SMM spetsialisti kursusele.
Facebook ja Instagram ammu ei ole tasuta turunduskanalid, kus edu saavutatakse läbi kaootilise tegevuse ning “share, like, jaga” mängude tegemisel. Sotsiaalvõrgustikud nõuavad strateegilist lähenemist, mis on samuti ka ressursside (aeg ja raha) kokkuhoid.
SMM on Social Media Marketing, kus turundus omab väga tähtsat rolli. Oleme valinud lektoriteks inimesed, kes oma igapäevases elus:
- Tegelevad strateegilise turundusega
- Aitavad ettevõttetel kaardistada peamised konkurentsieelised ning kaasajastada oma ärimudelid
- Turundavad igapäevaselt Facebooki ja Instagrami avarustes
SMM spetsialisti kursuse lõpetanu:
✔ Oskab töötada välja sotsiaalmeedia turundusstrateegia ning suurendada kliendibaasi
✔ Teeb veebis müügikampaaniaid ilma pööraste eelarveteta
✔ Loeb ja analüüsib FB ja Instagrami statistikat
✔ Optimeerib turunduskulusid ja hoiab äri samal ajal aktiivselt nähtaval
✔ Oskab määratleda oma turundusliku sihtgrupi, oskab defineerida väärtuspakkumisi ning oskab luua USP- d (unique selling proposition)
✔ Saab välja palju kasulikke nippe, kuidas hoida olemasolevad kliendid ning leida uued
✔ Omab konkurentsieelist tööturul
📌 Kursuse lõpetanu saab diplomi
📌 Õppekava on sertifitseeritud Eesti Vabariigi Haridusministeeriumi poolt
📌 MOST Ärikool on Töötukassa ametlik partner
ÕPPEPROGRAMM SISALDAB:
14.04.2021-14.07.2021; 18.00-21.00
Loengud toimuvad kord nädalas kolmapäeviti ;
Koolituskava Tallinnas
1. Sissejuhatus
Õppeprotsessi kohta tähtis informatsioon: Ayotree õpikeskonnas on lühitutvustus, kodutööde esitamise reeglid, projektipõhine praktika, kursuse lõpetamise nõuded.
2. Sissejuhatav loeng
2.1. SMM-i spetsialisti töö ja peamised ülesanded.
2.2. Sotsiaalmeediaga töötamise peamised põhimõtted ja tööriistad.
2.3 Sotsiaalvõrgustikega töötamise terminoloogia ja üldised kontseptsioonid.
2.4. Eesmärkide püstitamine ja KPI-süsteemi rakendamine.
3.Edendamine Facebookis
3.1. Facebooki auditooriumi iseärasusi.
3.2. Kuidas reklaamikontot valmistada ette edendamiseks.
3.3. Kuidas saada oma esimesi tellijaid?
3.4. Töö sisuga.
3.5. Kuidas korraldada loosimist?
3.6. Mõõdikute analüüs.
3.7. Kuidas müüa Facebookis?
3.8. Automaatsete vastuste seadistamine Messengeris.
4. Edendamine Instagramis
4.1. Instagrami trendid.
4.2. Instagrami edendamise meetodid («valged/hallid »).
4.3. Instragramm ja bränd (Personal branding ehk isiklik brand ja kaubabränd).
4.4. Profiili päise vormistamine.
4.5. Kuidas saada oma esimesi tellijaid?
4.6. Kuidas müüa Instagramis.
4.7. Töö sisuga.
4.8. Edendamine lugude kaudu.
4.8. Mõõdikute analüüs.
4.9. Instagrami auditooriumi iseärasusi
5.Turundusstrateegia
5.1. Sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamine: Mis on sotsiaalmeedia strateegia? Kuidas seda töötada välja?
5.2. Kuidas määratleda sihtrühma / Kuidas teha sihtrühma analüüsi?
5.3. Konkurentide analüüs.
6.Sisuturundus
6.1. Mis on sisuturundus ja miks seda vaja on?
6.2. Sisu tüübid ja ülesanded, mida nad täidavad: soojendav, kaasahaarav, müümiv. Näited igat tüüpi sisust.
6.3. Hõõrutaja on sisuplaani alus. Kuidas seda arendada.
6.4. Sisuplaani koostamise algoritm
7.Copywriting
7.1. Hindamiskriteeriumid. Kuidas aru saada, milline tekst on hea.
7.2. Teksti keel.
7.3. Kuidas postitust kirjutada- postituse struktuur.
7.4. Kuidas kirjutada pikka teksti (=longread) (artikkel).
7.5. Kuidas reklaami teksti kirjutada. Turundusvalemid.
7.6. Kuidas tootekaarti kirjutada.
7.7. Nipid – Trikid (lifehack)
7.8. Kasulikud ressursid.
8.Visuaalne sisu
8.1. Kuidas seda kasutada ja milliseid eesmärke saavutada.
8.2. Kuidas koostada õiget tehnilist tööülesannete loetelu disainerile ja fotograafile.
8.3. Loovate ideede arendamine.
8.4. Piltide ja videote loomine populaarsete rakendustega ressurside (appide) abil, mobiilne töötlemine.
9.Suunatud (sihitud) reklaam
9.1. Mis on suunatud reklaam (target) ja kuidas see töötab?
9.2. Töö Facebook reklaamkontol. Sihtpublikusegmentide valimine ja reklaamide loomine. Töö publiku parsijatega.
9.3. Ümbersuunamine.
9.4. Retarget.
9.5. Auditoorium Look alike.
9.6. Kampaania eesmärgiks on koguda müügivihjeid.
10. Suunatud reklaam. Praktikatund
Reklaamikonto Facebookis / Instagramis.
11.Statistika ja analüüs
11.1. Kuidas analüüsida lugeda numbreid ja suurendada tõhusust.
11.2. Orgaaniline kasv ja reklaamide ulatus.
11.3. Pakkumine (=offer). Päästik (=trigger). Konversioon.
11.4. Sotsiaalmeedia müük. Müügileht.
11.5. Töö negatiivse tagasisidega
12.Eksamieelne konsultatsioon
13. Eksam (projektide esitlus ja kaitsmine)
Korralduslik teave:
- Koolituskavas on arvestatud : 128 akadeemilist tundi = 50 akadeemilist tundi teooriat + 60 tundi iseseisvat tööd + 18 tundi video loengut;
- 13 loengut, kl 18.00-21.00;
- Praktilised ülesandeid tehakse Eesti kõige aktiivsemate sotsiaalvõrgustike Facebooki ja Instagrami näitel;
- Koolituse sertifikaadid saavad ainult need osalejad/koolitusel üliõpilased, kes sooritavad edukalt lõpueksami;
- Õppetunnid toimuvad Tallinna kesklinnas ärikoolis MOST aadressil Laulupeo 24. Tasuta parkimine,
- Koolituse maksumus 990 eurot tasuda 3 osas 330 eurot kuus (või 891 eurot MOSTi klubikaardiga);
- Koolitust viivad läbi praktiseerivad spetsialistid meie agentuuri MOST SMM AGENCY baasil;
- Tule õppima sotsiaalmeediat MOST Ärikooli. Pakume Sulle praktikat või saad oma projekti, mis Sul parasjagu käsil on, praktikana kasutada;
- Meie lõpetajad saavad osaleda projektis “Praktika”. See on suurepärane kogemus, mis tuleb väga kasuks;
- Meie eesmärk on TÖÖHÕIVE. Aitame Sul luua portfelli ja leida potentsiaalne tööandja. Selleks, et kogu protsess kaasa teha, pead olema lihtsalt MOST Ärikooli vilistlane – nii lihtne see ongi;
- MOST Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Registreerimine aadressil: most@most.ee
Telefonil: +372 555 65 149
Selline kurs “SMM-spetsialist” korraldab MOST Ärikool OÜ
Õppekava koolitus SMM spetsialist
Õppekorralduse alused ja koolitustingimused
MOST Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
On võimalus õppida individuaalse programmi alusel. Maksumus alates 40 eurost/ 1 ak.t
Rohkem infot saate kooli koordinatorilt kirjutades most@most.ee või helisatdes tel. +372 555 65 149