SOTSIAALMEEDIA SPETSIALIST

Omad äri või otsid uusi väljakutseid tööturul?

Pane ennast kirja SMM spetsialisti kursusele.

Facebook ja Instagram ammu ei ole tasuta turunduskanalid, kus edu saavutatakse läbi kaootilise tegevuse ning “share, like, jaga” mängude tegemisel. Sotsiaalvõrgustikud nõuavad strateegilist lähenemist, mis on samuti ka ressursside (aeg ja raha) kokkuhoid.

SMM on Social Media Marketing, kus turundus omab väga tähtsat rolli. Oleme valinud lektoriteks inimesed, kes oma igapäevases elus:

  • Tegelevad strateegilise turundusega
  • Aitavad ettevõttetel kaardistada peamised konkurentsieelised ning  kaasajastada oma ärimudelid
  • Turundavad igapäevaselt Facebooki ja Instagrami avarustes

SMM spetsialisti kursuse lõpetanu:


Oskab töötada välja sotsiaalmeedia turundusstrateegia ning suurendada kliendibaasi
Teeb veebis müügikampaaniaid ilma pööraste eelarveteta
Loeb ja analüüsib FB ja Instagrami statistikat
 Optimeerib turunduskulusid ja hoiab äri samal ajal aktiivselt nähtaval
Oskab määratleda oma turundusliku sihtgrupi, oskab defineerida väärtuspakkumisi ning oskab luua USP- d (unique selling proposition)
Saab välja palju kasulikke nippe, kuidas hoida olemasolevad kliendid ning leida uued

Omab konkurentsieelist tööturul

📌 Kursuse lõpetanu saab diplomi
📌 Õppekava on sertifitseeritud Eesti Vabariigi Haridusministeeriumi poolt
📌 MOST Ärikool on Töötukassa ametlik partner

 ÕPPEPROGRAMM SISALDAB: 03.11.2020-26.01.2021

Koolituskava Tallinnas 

1. Sissejuhatus

Õppeprotsessi kohta tähtis informatsioon: Ayotree õpikeskonnas on lühitutvustus, kodutööde esitamise reeglid, projektipõhine praktika, kursuse lõpetamise nõuded.

2. Sissejuhatav loeng

2.1. SMM-i spetsialisti töö ja peamised ülesanded.

2.2. Sotsiaalmeediaga töötamise peamised põhimõtted ja tööriistad.

2.3 Sotsiaalvõrgustikega töötamise terminoloogia ja üldised kontseptsioonid.

2.4. Eesmärkide püstitamine ja KPI-süsteemi rakendamine.

3.Edendamine Facebookis

3.1. Facebooki auditooriumi iseärasusi.

3.2. Kuidas reklaamikontot valmistada ette edendamiseks.

3.3. Kuidas saada oma esimesi tellijaid?

3.4. Töö sisuga.

3.5. Kuidas korraldada loosimist?

3.6. Mõõdikute analüüs.

3.7. Kuidas müüa Facebookis?

3.8. Automaatsete vastuste seadistamine Messengeris.

4. Edendamine Instagramis

4.1. Instagrami trendid.

4.2. Instagrami edendamise meetodid («valged/hallid »).

4.3. Instragramm ja bränd (Personal branding ehk isiklik brand ja kaubabränd).

4.4. Profiili päise vormistamine.

4.5. Kuidas saada oma esimesi tellijaid?

4.6. Kuidas müüa Instagramis.

4.7. Töö sisuga.

4.8. Edendamine lugude kaudu.

4.8. Mõõdikute analüüs.

4.9. Instagrami auditooriumi iseärasusi

 5.Turundusstrateegia

5.1. Sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamine: Mis on sotsiaalmeedia strateegia? Kuidas seda töötada välja?

5.2. Kuidas määratleda sihtrühma / Kuidas teha sihtrühma analüüsi?

5.3. Konkurentide analüüs.

6.Sisuturundus

6.1. Mis on sisuturundus ja miks seda vaja on?

6.2. Sisu tüübid ja ülesanded, mida nad täidavad: soojendav, kaasahaarav, müümiv. Näited igat tüüpi sisust.

6.3. Hõõrutaja on sisuplaani alus. Kuidas seda arendada.

6.4. Sisuplaani koostamise algoritm

7.Copywriting

7.1. Hindamiskriteeriumid. Kuidas aru saada, milline tekst on hea.

7.2. Teksti keel.

7.3. Kuidas postitust kirjutada- postituse struktuur.

7.4. Kuidas kirjutada pikka teksti (=longread) (artikkel).

7.5. Kuidas reklaami teksti kirjutada. Turundusvalemid.

7.6. Kuidas tootekaarti kirjutada.

7.7. Nipid – Trikid (lifehack)

7.8. Kasulikud ressursid.

8.Visuaalne sisu

8.1. Kuidas seda kasutada ja milliseid eesmärke saavutada.

8.2. Kuidas koostada õiget tehnilist tööülesannete loetelu disainerile ja fotograafile.

8.3. Loovate ideede arendamine.

8.4. Piltide ja videote loomine populaarsete rakendustega ressurside (appide) abil, mobiilne töötlemine.

9.Suunatud (sihitud) reklaam

9.1. Mis on suunatud reklaam (target) ja kuidas see töötab?

9.2. Töö Facebook reklaamkontol. Sihtpublikusegmentide valimine ja reklaamide loomine. Töö publiku parsijatega.

9.3. Ümbersuunamine.

9.4. Retarget.

9.5. Auditoorium Look alike.

9.6. Kampaania eesmärgiks on koguda müügivihjeid.

10. Suunatud reklaam. Praktikatund

Reklaamikonto Facebookis / Instagramis.

11.Statistika ja analüüs

11.1. Kuidas analüüsida lugeda numbreid ja suurendada tõhusust.

11.2. Orgaaniline kasv ja reklaamide ulatus.

11.3. Pakkumine (=offer). Päästik (=trigger). Konversioon.

11.4. Sotsiaalmeedia müük. Müügileht.

11.5. Töö negatiivse tagasisidega

12.Eksamieelne konsultatsioon

13. Eksam (projektide esitlus ja kaitsmine)

 

 

Korralduslik teave: 

  • Koolituskavas on arvestatud : 128 akadeemilist tundi = 78 akadeemilist tundi teooriat + 50 tundi iseseisvat tööd; 
  • 13 loengut,  kl 18.00-21.00;
  • Praktilised ülesandeid tehakse Eesti kõige aktiivsemate sotsiaalvõrgustike Facebooki ja Instagrami näitel;
  • Koolituse sertifikaadid saavad ainult need osalejad/koolitusel üliõpilased, kes sooritavad edukalt lõpueksami;
  • Õppetunnid toimuvad Tallinna kesklinnas ärikoolis MOST aadressil Laulupeo 24. Tasuta parkimine,
  • Koolituse maksumus  990 eurot (või 891  eurot MOSTi klubikaardiga);
  • Koolitust viivad läbi  praktiseerivad spetsialistid meie agentuuri MOST SMM AGENCY baasil;
  • Tule õppima sotsiaalmeediat MOST Ärikooli. Pakume Sulle praktikat või saad oma projekti, mis Sul parasjagu käsil on, praktikana kasutada;
  • Meie lõpetajad saavad osaleda projektis “Praktika”. See on suurepärane kogemus, mis tuleb väga kasuks;
  • Meie eesmärk on TÖÖHÕIVE. Aitame Sul luua portfelli ja leida potentsiaalne tööandja. Selleks, et kogu protsess kaasa teha, pead olema lihtsalt MOST Ärikooli vilistlane – nii lihtne see ongi;
  • MOST  Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
  • MOST ÄRIKOOL OÜ, MOST KOOLITUSKESKUS MTÜ ja MOST GROUP OÜ kasutavad ühisnime MOST. Veebilehel avalikustatud teave ja dokumendid kehtivad kõigi asutuste kohta

 

Registreerimine aadressil: most@most.ee

Telefonil: +372 555 65 149

Selline kurs “SMM-spetsialist” korraldab MOST Ärikool OÜ

Õppekava koolitus SMM spetsialist

Kvaliteedi tagamise alused

Õppekorralduse alused ja koolitustingimused

Taganemisõigus koolitusest

Kooli nõukogu

MOST ÄRIKOOLI PÕHIKIRI

MOST Arikool OÜ  on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

On võimalus õppida individuaalse programmi alusel. Maksumus alates 40 eurost/ 1 ak.t

Rohkem infot saate kooli koordinatorilt kirjutades most@most.ee või helisatdes tel. +372 555 65 149

 

 Registreeruge koolitusele administraatori juures:

Tellida koos kursusega MOST klubikaart hinnaga 15 EUR ja alati saada soodustused! Märkige, kui teil veel pole MOST klubikaarti ja soovite seda tellida

Vajutades nupu "registreeru",

Liituge meie uudiskirjaga. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!

Liituge meie uudiskirjaga. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!

Olete liitunud uudiskirjaga.