SOTSIAALMEEDIA SPETSIALIST

Omad äri või otsid uusi väljakutseid tööturul?

Pane ennast kirja SMM spetsialisti kursusele.

Facebook ja Instagram ammu ei ole tasuta turunduskanalid, kus edu saavutatakse läbi kaootilise tegevuse ning “share, like, jaga” mängude tegemisel. Sotsiaalvõrgustikud nõuavad strateegilist lähenemist, mis on samuti ka ressursside (aeg ja raha) kokkuhoid.

2SMM on Social Media Marketing, kus turundus omab väga tähtsat rolli. Oleme valinud lektoriteks inimesed, kes oma igapäevases elus:

  • Tegelevad strateegilise turundusega
  • Aitavad ettevõttetel kaardistada peamised konkurentsieelised ning  kaasajastada oma ärimudelid
  • Turundavad igapäevaselt Facebooki ja Instagrami avarustes

SMM spetsialisti kursuse lõpetanu:

Oskab töötada välja sotsiaalmeedia turundusstrateegia ning suurendada kliendibaasi
Teeb veebis müügikampaaniaid ilma pööraste eelarveteta
Loeb ja analüüsib FB ja Instagrami statistikat
 Optimeerib turunduskulusid ja hoiab äri samal ajal aktiivselt nähtaval
Oskab määratleda oma turundusliku sihtgrupi, oskab defineerida väärtuspakkumisi ning oskab luua USP- d (unique selling proposition)
Saab välja palju kasulikke nippe, kuidas hoida olemasolevad kliendid ning leida uued

Omab konkurentsieelist tööturul

 

 ÕPPEPROGRAMM SISALDAB: 

22.10.2021 – 25.02.2022; 18.00-20.15 

Loengud toimuvad kord nädalas  ;

Koolituskava Tallinnas 

  1. Sissejuhatav loeng.Isiklikku kabineti ülesehitus ning sellekasutamine.Praktika saaminse viisid.Õppekorraldus.Tutvustus programmiga.
  2. Sissejuhatus SMMi.Millised sots. võrgud on kõige populaarsemad?Kuidas eristub sotsvõrkude auditoorium?Sotsvõrkude trendid ja nipid.
  3. Facebook.Auditooriumi iseärasused.Sisu formaat.Edendamise võimalused.Reklaami kabinet ja Business manageriülevaade.
  4. Instagram.Auditooriumi iseärasused.Sisu formaat.Edendamise võimalused. Töötamine Storidega.
  5. Edendamise strateegia loomine.Erinevad viisid sotsiaalmeedia edendamiseks.Strateegia mõju tootele.
  6. Sotsiaalse võrgu sisu.Kuidas sotsvõrkude sisu eristub?Sostvõrkude sisu loomise võimalused.Sisu tüübid.
  7. Praktiline loeng.Praktika lektori juhendamisel.
  8. Tekstide kirjutamine.Kuidas kirjutada tekste erinevatesotsiaalmeediate platvormide jaoks.Millised tekstid mõjuvad sihtrühmadele.
  9. Visuaalne sisu ja selle peamised ülesanded.Millised fotod töötavad sotsiaalmeedias.Programmid fotode töötlemiseks.
  10. Facebook jaInstagram reklaam.Mis on suunatud reklaam ja milleks on seevajalik?
  11. Reklaami strateegia välja töötamine.Peamised reeglid suunatud reklaamiseadistamisel.
  12. Facebooki ja Instagrami suunatud reklaamiseadistamine.
  13. Praktika lektori juhendamisel.
  14. Statistika ja anlüüs.Kuidas lugeda numbreid ja suurendadatõhusust.Orgaaniline kasvja reklaamide ulatus.Konversioon
  15. Eksamieelne konsultatsioon. Kusimustele vastamine.
  16. Eksam.Järelduste tegemine.

Korralduslik teave: 

  • Koolituskavas on arvestatud : 128 akadeemilist tundi = 50 akadeemilist tundi teooriat + 60 tundi iseseisvat tööd + 18 tundi video loengut; 
  • 16 loengut,  kl 18.00-20.15; loengud toimuvad 1 kord nädalas. Teoreetilised loengud toimuvad online keskkonnas ja praktilised koolitused klassirumis;
  • Praktilised ülesandeid tehakse Eesti kõige aktiivsemate sotsiaalvõrgustike Facebooki ja Instagrami näitel;
  • Koolituse sertifikaadid saavad ainult need osalejad/koolitusel üliõpilased, kes sooritavad edukalt lõpueksami;
  • Teoreetilised õppetunnid toimivad online. Praktilist tööd sisaldavad õppetunnid toimuvad MOST Ärikooli klassis aadressil Laulupeo 24, tasuta parkla
  • Koolituse maksumus  990 eurot:
  • Koolitust viivad läbi  praktiseerivad spetsialistid meie agentuuri MOST SMM AGENCY baasil;
  • Kursuse lõpetanu saab diplomi;
  • Tunnistus MOST ÄRIKOOLIST
    Õppeasutuse EHISe ID: 38856;
  • Tule õppima sotsiaalmeediat MOST Ärikooli. Pakume Sulle praktikat või saad oma projekti, mis Sul parasjagu käsil on, praktikana kasutada;
  • Meie lõpetajad saavad osaleda projektis “Praktika”. See on suurepärane kogemus, mis tuleb väga kasuks;
  • Meie eesmärk on TÖÖHÕIVE. Aitame Sul luua portfelli ja leida potentsiaalne tööandja. Selleks, et kogu protsess kaasa teha, pead olema lihtsalt MOST Ärikooli vilistlane – nii lihtne see ongi;
  • MOST  Arikool OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Registreerimine aadressil: most@most.ee

Telefonil: +372 555 65 149

Selline kurs “SMM-spetsialist” korraldab MOST Ärikool OÜ

Õppekava koolitus SMM spetsialist

Kvaliteedi tagamise alused

Õppekorralduse alused ja koolitustingimused

Taganemisõigus koolitusest

MOST Arikool OÜ  on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

On võimalus õppida individuaalse programmi alusel. Maksumus alates 40 eurost/ 1 ak.t

Rohkem infot saate kooli koordinatorilt kirjutades most@most.ee või helisatdes tel. +372 555 65 149

 

 Registreeruge koolitusele administraatori juures:

Vajutades nupu "registreeru",