Online kursus 

SOTSIAALMEEDIA SPETSIALIST

Omad äri või otsid uusi väljakutseid tööturul?

Pane ennast kirja SMM spetsialisti kursusele.

Facebook ja Instagram ammu ei ole tasuta turunduskanalid, kus edu saavutatakse läbi kaootilise tegevuse ning “share, like, jaga” mängude käivitamise. Sotsiaalvõrgustikud nõuavad strateegilist lähenemist, mis on samuti ka ressursside (aeg ja raha) kokkuhoid.

SMM on Social Media Marketing, kus turundus omab väga tähtsat rolli. Ja just seetõttu lektoriteks on inimesed, kes oma igapäevases elus:

  • Tegelevad strateegilise turundusega
  • Aitavad ettevõttetel kaardistada peamised konkurentsieelised ning  kaasajastada oma ärimudelid
  • Turundavad igapäevaselt Facebooki ja Instagrami avarustes

SMM spetsialisti kursuse lõpetanu:


Oskab töötada välja sotsiaalmeedia turundusstrateegia ning suurendada kliendibaasi
Teeb veebis müügikampaaniaid ilma pööraste eelarveteta
Loeb ja analüüsib FB ja Instagrami statistikat
Optimeerib turunduskulud ja hoiab äri samal ajal aktiivselt nähtaval
Oskab määratleda oma turundusliku sihtgrupi, defineerida väärtuspakkumist ning luua USP (unique selling proposition)
Saab välja palju kasulikke nippe, kuidas hoida olemasolevad kliendid ning leida uued

Omab konkurentsieelist tööturul

📌 Kursuse lõpetanu saab diplomi
📌 Õppekava on sertifitseeritud Eesti Vabariigi Haridusministeeriumi poolt
📌 MOST Ärikool on Töötukassa ametlik partner

 ÕPPEPROGRAMM SISALDAB: 04.09.2020-20.11.2020 -ONLINE

 

1. Sissejuhatus

Õppeprotsessi kohta tähtis informatsioon: Ayotree õpikeskonna lühitutvustus, kodutööde esitamise reeglid, projektipõhine praktika, kursuse lõpetamise nõuded.

2. Sissejuhatav loeng

2.1. SMM-i spetsialisti töö ja peamised ülesanded.

2.2. Sotsiaalmeediaga töötamise peamised põhimõtted ja tööriistad.

2.3 Sotsiaalvõrgustikega töötamise terminoloogia ja üldised kontseptsioonid.

2.4. Eesmärkide püstitamine ja KPI-süsteemi rakendamine.

3.Edendamine Facebookis

3.1. Facebooki auditooriumi iseärasusi.

3.2. Kuidas reklaamikontot valmistada ette edendamiseks.

3.3. Kuidas saada oma esimesi tellijaid?

3.4. Töö sisuga.

3.5. Kuidas korraldada loosimist?

3.6. Mõõdikute analüüs.

3.7. Kuidas müüa Facebookis?

3.8. Automaatsete vastuste seadistamine Messengeris.

4. Edendamine Instagramis

4.1. Instagrami trendid.

4.2. Instagrami edendamisemeetodid («valged/hallid »).

4.3. Instragramm ja bränd (Personal branding ehk isiklik brand ja kaubabränd).

4.4. Profiili päise vormistamine.

4.5. Kuidas saada oma esimesi tellijaid?

4.6. Kuidas müüa Instagramis.

4.7. Töö sisuga.

4.8. Edendamine lugude kaudu.

4.8. Mõõdikute analüüs.

4.9. Instagrami auditooriumi iseärasusi

 5.Turundusstrateegia

5.1. Sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamine: Mis on sotsiaalmeedia strateegia? Kuidas seda töötada välja?

5.2. Kuidas määratleda sihtrühma / Kuidas teha sihtrühma analüüsi?

5.3. Konkurentide analüüs.

6.Sisuturundus

6.1. Mis on sisuturundus ja miks seda vaja on?

6.2. Sisu tüübid ja ülesanded, mida nad täidavad: soojendav, kaasahaarav, müümiv. Näited igat tüüpi sisust.

6.3. Hõõrutaja on sisuplaani alus. Kuidas seda arendada.

6.4. Sisuplaani koostamise algoritm

7.Copywriting

7.1. Hindamiskriteeriumid. Kuidas aru saada, milline tekst on hea.

7.2. Teksti keel.

7.3. Kuidas postitust kirjutada- postituse struktuur.

7.4. Kuidas kirjutada pikateksti (=longread) (artikkel).

7.5. Kuidas reklaami teksti kirjutada. Turundusvalemid.

7.6. Kuidas tootekaarti kirjutada.

7.7. Elu häkkib. (lifehack)

7.8. Kasulikud ressursid.

8.Visuaalne sisu

8.1. Kuidas seda kasutada ja milliseid eesmärke saavutada.

8.2. Kuidas õigesti koostada disainerile ja fotograafile tehniline tööülesanne.

8.3. Loovate ideede arendamine.

8.4. Piltide ja videote loomine populaarsete ressurside (appide) abil, mobiilne töötlemine.

9.Suunatud (sihitud) reklaam

9.1. Mis on suunatud reklaam (target) ja kuidas see töötab?

9.2. Töö Facebookireklaamkontol. Sihtpublikusegmentide valimine ja reklaamide loomine. Töö publiku parsijatega.

9.3. Ümbersuunamine.

9.4. Retarget.

9.5. Auditoorium Look a like.

9.6. Kampaania eesmärk on koguda müügivihjeid.

10. Suunatud reklaam. Praktikatund

Reklaamikonto Facebookis / Instagramis.

11.Statistika ja analüüs

11.1. Kuidas lugeda numbreid ja suurendada tõhusust.

11.2. Orgaaniline kasv ja reklaamide ulatus.

11.3. Pakkumine (=offer). Päästik (=trigger). Konversioon.

11.4. Sotsiaalmeedia müük. Müügileht.

11.5. Töötamine negatiivsega

12.Eksamieelne konsultatsioon

13. Eksam (projektide esitlus ja kaitsmine)

 

 

Korralduslik teave: 

  • Koolituskavas on arvestatud : 128 akadeemilist tundi = 50 akadeemilist tundi teooriat + 78 tundi iseseisvat tööd; 
  • 13 loengut,  kl 18.00-21.00;
  • Praktilised ülesandeid tehakse Eesti kõige aktiivsemate sotsiaalvõrgustike Facebooki ja Instagrami näitel;
  • Koolitussertifikaadid saavad ainult need üliõpilased, kes sooritavad edukalt lõpueksami;
  • Kursus koosneb 13 online õppetunnist. Iga õppetund toimub web keskkonnas (ZOOM VIDEO CONFERENCE) 1 kord nädalas ja kestab 180 min.
  • Koolituse maksumus  990 eurot (või 891 eurot MOSTi klubikaardiga);
  • Koolitust viivad läbi  praktiseerivad spetsialistid meie agentuuri MOST SMM AGENCY baasil;
  • MOST  Arikool OÜ on Töötukassa ametlikud partnerid;  

 

Registreerimine aadressil: most@most.ee

Telefonil: +372 555 65 149

Selline kurs “SMM-spetsialist” korraldab MOST Ärikool OÜ

Õppekava koolitus SMM spetsialist

Kvaliteedi tagamise alused

Õppekorralduse alused ja koolitustingimused

Taganemisõigus koolitusest

Kooli nõukogu

MOST ÄRIKOOLI PÕHIKIRI

MOST Arikool OÜ  on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

On võimalus õppida individuaalse programmi alusel. Maksumus alates 40 eurost/ 1 ak.t

Rohkem infot saate kooli koordinatorilt kirjutades most@most.ee või helisatdes tel. +372 555 65 149

 

 Registreeruge koolitusele administraatori juures:

Telli koos koolitusega MOSTi 15-eurone klubikaart ja saa alati soodustust!

Privaatsuspoliitika

Liituge meie uudiskirjaga. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!

Liituge meie uudiskirjaga. Nii ei jää teil midagi kahe silma vahele!

Olete liitunud uudiskirjaga.