Turundusmaraton – õnnestunud lühikoolitus

Turundusmaraton on selleks korraks läbi ja meil ei jätku sõnu. Igaüks, kes sellest osa võttis, aitas kaasa millelegi väga olulisele. Nädala aja jooksul saime aru, et turundusmaratone peaks tulema veel ja veel. 

Meil oli tõeliselt tegus, emotsionaalne ja vinge nädal. Head inimesed, kes te meie maratonile registreerisite – AITÄH! Ehe näide, et teeme õiget asja. 

Turundusmaratoni koolitajad olid oma ala parimad. Alljärgnevalt kirjutamegi, mis me täpselt tegime ja kui palju inimesi maratonile registreeris. 

Esimeses loengus, 28. veebruaril, rääkis õpilastele Baltic Restaurants müügi- ja turundusjuht ning MOST Ärikooli lektor Tiiu Endrikson sellest, kuidas valida sihtrühma, analüüsida konkurentide tegevust ning formuleerida unikaalne müügipakkumine. Tegemist oli sissejuhatava loenguga, kus õpilased tutvusid turunduse taustaga. 

Järgmisel päeval, 01. märtsil, rääkisime copywritingust. Koolitaja Marika Juusu kõneles aga sellest, kuidas kirjutada müüvaid tekste ka siis, kui pea on täiesti tühi! Kusjuures, kas Sina teadsid, et halvasti kirjutatud müügitekst on üks peamisi põhjusi, miks inimesed lahkuvad veebilehelt ostu sooritamata? Kui ei teadnud, siis just MOST Ärikoolis räägime sellest Sulle täpsemalt ja selgitame kõiki aspekte.  Muideks, Marika on õppinud kirjutamistehnikaid maailma parimatelt koolitajatelt nagu näiteks Momoko Price (CXL kursus), Jacob McMillen, Nick Kolenda jpt. Sealhulgas on ta töötanud turundus- ja müügivaldkonnas rohkem kui 15 aastat.

02. märtsil läksime konkreetsemate teemade juurde – Google Ads. Põhiliselt rõhusime sellele, kuidas vältida kuut enimlevinud viga, mida Google Ads reklaamide haldamisel tehakse. Loengut viis läbi digiturunduse strateeg ja Bestor Grupi turundusjuht Alari Tippi.

03. märtsil keskendusime sotsiaalvõrgustike sisutüüpidele. Kas Sina tead, mitut erinevat postituste tüüpi on olemas? Koolitaja Greete-Liis Põder on Tallinna Majanduskooli taustaga sotsiaalmeedia spetsialist, kelle portfooliosse kuuluvad Pimedate Ööde filmifestival ja ERKI Moeshow. Just tema rääkiski turundusmaratonis osalejatele, miks osadel kanalitel läheb hästi ja kuivõrd suurt rolli mängivad eri postituste tüübid. 

Turundusmaratonile registreeris kokku ~800 inimest ja kogu maratoni vältel esitati kokku 726 kodutööd! See oli ikka korralik katsumus – vaatasime iga päev kõik kodutööd üle, andsime tagasiside ning valisime seeläbi välja võitjad. Võitjad? Just! Väga hea töö eest sai esikoht 700€ MOST Ärikooli koolitusraha, teine koht 400€ koolitusraha ja kolmas koht MOST Ärikooli meened. 

Aitäh kõigile veelkord – oli võimas maraton ja järgmise korrani!